کد خبر 1645861
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
حوادث

پسر شرور که دختر مورد علاقه‌اش را کشته و جسدش را آتش زده بود پس از دستگیری مدعی شد دختر جوان به او توهین کرده بود.

به گزارش مشرق، روز اول شهریور امسال دختر جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و گفت: خواهرم امروز از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت و تلفنش نیز جواب نمی‌دهد. در حالی که تلاش برای یافتن دختر ۱۶ ساله ادامه داشت صبح روز بعد کارگران میدان میوه تره‌بار با جسد سوخته دختر جوانی در فضای سبز زیر پل اتوبان حکیم مواجه شدند. از آنجا که بخشی از صورت دختر نوجوان سوخته بود موضوع به پلیس اعلام شد و خیلی زود تیم جنایی به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی به محل کشف جسد رفتند. هیچ مدرک شناسایی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد. اما در بررسی‌های میدانی، کارآگاهان کفش‌های کتانی و کمربندی پیدا کردند که به نظر می‌رسید متعلق به مقتول باشد.

با توجه به اعلام ناپدید شدن دختر نوجوانی از سوی خانواده‌اش در روز قبل از این حادثه خیلی زود مشخص شد جسد متعلق به همان دختر ۱۶ ساله گمشده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت رفتند. بررسی دوربین‌های شرکتی که در همان حوالی بود نشان داد ساعت ۲ بامداد دختر نوجوان با پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت به محل آمدند و وارد فضای سبز شدند اما یک ساعت بعد پسر جوان به تنهایی برگشت و سوار بر موتورسیکلت شد و رفت. اما دقایقی بعد دوباره برگشت و مقداری بنزین از موتورش کشید و وارد فضای سبز شد.

در ادامه تحقیقات خواهر مقتول به مأموران گفت: خواهرم مدتی بود که با پسری به نام سهیل آشنا شده بود و روز حادثه هم با او قرار داشت. اما وقتی خواهرم ناپدید شد با او تماس گرفتم که گفت تهران نیست و به شهرستان رفته است.

بنابراین تلاش‌ها برای دستگیری سهیل آغاز شد و درنهایت کارآگاهان دریافتند پسر جوان دروغ گفته و در تهران خانه یکی از اقوامش مخفی شده است که موفق به شناسایی مخفیگاه او شدند اما زمانی که برای دستگیری او اقدام کردند، با مقاومت پسر جوان مواجه شدند تا اینکه سرانجام با شلیک تیرهوایی او را دستگیر کردند.

پسر جوان که ابتدا منکر جنایت بود، در برابر مدارک پلیسی به قتل دختر ۱۶ ساله اعتراف کرد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌وگو با متهم

چرا این دختر را کشتی؟

به من توهین کرد و گفت بچه سرراهی. گفت تو بی‌پدر و مادری من هم عصبانی شدم. چون من در بهزیستی بزرگ شده‌ام به این کلمه حساسیت داشتم وقتی به من توهین کرد یک سنگ برداشتم و او را زدم بعد هم برای اینکه لو نروم جسدش را سوزاندم.

چطور با این دختر آشنا شده بودی؟

او قبلاً با دوست صمیمی من به نام امیر دوست بود اما امیر به خاطر درگیری و سرقت به زندان افتاد. بعد از این اتفاق چندباری با این دختر تلفنی صحبت کردم و کم کم به او علاقه‌مند شدم و پیشنهاد دوستی دادم.

بعد چه اتفاقی افتاد؟

شب حادثه با او بیرون رفتیم و شام خوردیم. او حال خوبی نداشت می‌گفت قرص مصرف کرده است. آنطور که شنیده بودم او بیش فعالی داشت و تحت درمان بود. البته می‌گفت کلاس‌های بازیگری می‌رود و می‌خواهد بازیگر شود. آن شب کلی صحبت کردیم و بعد راهی پل حکیم شدیم و در فضای سبز نشستیم کمربند و کفش هایش را درآورد و به طرفی پرت کرد. می‌گفت حالش آشوب است بعد ناگهان به من فحاشی و توهین کرد و گفت بچه سر راهی.

بعد از قتل کجا رفتی؟

به خانه یکی از اقوامم رفتم.

موتور مال خودت بود؟

نه موتور مال امیر بود چون دنبال کار بودم با موتور او در یک رستوران به عنوان پیک کار می‌کردم. اوضاع مالی من اصلاً خوب نبود و حتی به خاطر شرایط مالی بدی که داشتم، سال ۹۹، یکی ازکلیه هایم را فروختم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدیه IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    16 0
    دختر 16 ساله و شب تو خیابون ها پرسه میزنه ؟؟؟معلومه باید منتظر همچین اتفاقات وحشتناکی هم باشه من 30 سالمه شب جرات نمیکنم بیرون برم
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      3 0
      گفته بچه سرراهی ومن رواین جمله حساس بودم زدم کشتمش و اتیش زدم....تف بهت
  • DE ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    12 3
    به من توهین کرد و گفت بچه سرراهی. گفت تو بی‌پدر و مادری من هم عصبانی شدم. چون من در بهزیستی بزرگ شده‌ام به این کلمه حساسیت داشتم وقتی به من توهین کرد یک سنگ برداشتم و او را زدم بعد هم برای اینکه لو نروم جسدش را سوزاندم.// خب این که شد فتنه زن بردگی هرزه گی اون بی پدر و مادر های لجن وطنفروش تجزیه طلب نوکر اجنبی ستون پنجم هم با سنگ و چوب و قمه و ساطور و بطری عرق...به جان نیروهای انتظامی و مردم افتادند. ای مرگ بر شما بیفرهنگ های فارسی گو شما ایرانی نیستید.نه شرف دارید نه مروت نه جوانمردی ....
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    3 0
    اینکه بهت گفته بچه سرراهی که دروغ نگفته چون خودش هم سرراهی بوده و تورو خوب میشناخته!
  • US ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    3 1
    هر دوتا شون به درد نخور بودن
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    10 3
    آقای پزشکیان مخالف فعالیت گشت ارشاد و مقابله با ولنگاری در جامعه است. خب نتیجه اش میشه این آزادی های بی حد و نابود شدن آینده دختران و زنان و در نهایت از بین رفتن ارزش و احترام زن و دختر در جامعه
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      2 4
      الان که گشت ارشاد هست و این چیزها هم هست پس نشان می دهد ربطی به هم ندارند.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    5 1
    باید اعدام بشه تا عبرت بشه برای دیگران. هر کی میگه اعدام نشه از خدا می خوام همین بلا سر خواهر یا دختر خودش بیاد تا دیگه از این حرفهای مزخرف نزنه
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    4 1
    در بهزیستی بزرگ شدن هیچ اشکالی ندارد. حالا مثلاً ماها که با پدر و مادر بزرگ شده ایم، خیلی تحفه ایم؟! هههه
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    7 1
    چرا همه دوست پسرات شرورند؟! فقط با اشرار دوست می شدی؟! لابد پول فقط براش مهم بوده
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    4 1
    اولا داستانت دروغه، می خواستی گوشی و زنجیر طلا و کارت بانکیش را بدزدی. ثانیا معلوم شد مغز تو هم مثل پدر و مادرت تیلیته
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    3 1
    اعدامش کنید
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    2 0
    انسان سرنوشتش را خودش می سازد.وقتی با خلافکار می گردی دچار عاقبت تلخ می شوی.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    13 5
    زن فاحشگی آزادی.
  • احد. یاحقی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    6 2
    زن زندگی آزادی یعنی این یعنی نابودی خانواده یعنی بی بند و باری دختران و زنان یعنی فقر فحشا قتل
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      1 1
      دقیقا
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    5 0
    کمربند و کفش هایش را درآورد چرا؟مشکوکه
  • حقگو IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    4 0
    1- دختری که ساعت دو نیمه شب با پسرها بیرون میرود عاقبتش بهتر از این نخواهد بود . 2- پسرهایی که بعد از 18سالگی از پرورشگاه ها به جامعه می ایند بدون پدر و مادر و یار و یاور زندگی سختی خواهند داشت . باید قانون برای ایجاد خوابگاه هایی برای این بچه ها همراه با مشاور و وکیل ایجاد کند . ضمن انکه برای اشتغال انها باید فکری کرد . انها نیازمند کمک هستند .
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      0 0
      واسه کدوم مسئولی مهمه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    2 1
    خاک بر سر خانواده ای که با این که میدونستن کاری نکردن ، نمیتونم باهاشون همدردی کنم
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بعضی ها ژنتیکشان فرق داره کاریش نمیشه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس